.systeryster blir 28 år :)

Tisdaaag,

den drygaste dagen på veckan, efter tisdagen sen går det fort till helg faktiskt :) elr ja jag tycker det.

Idag fyller min älskade stora syster år, hela 28år gammal blir hon :)
Har varit där uppe en runda och snackade och så köpte jag en tårta med, bra start på mitt nya liv ;P haha.

Sen kom jag hem till älsklingen så bestämde vi oss för att storhandla så vi har massor hemma, och sagt och gjort körd vi till Ica Maxi i trelleborg. Så nu har vi fullt igen :)
Och när vi kom hem började jag rensa kylskåp och skafferi, så nu är det fint här :)
varför får man sådana ryck på kvällen,? blev ju klar nu vid elva, då jag egentligen borde ligga och sova.

har en lång dag framför mig imorgon, men det ser jag nog faktiskt framemot ;P
kommer sakna lilla Orvar såklart, över 12 timmar på raden, håll tummarna att tiden springer iväg.

Nu; bums i säng, kolla bara om Orvar vill kissa sen är det sängläge.

PuSs!

     
bara för jag älskar dig massor siss ;) hihi♥

Kommentarer
Postat av: zaza

Dem bilderna skrämmer nog de flesta. Vi hade kul i alla fall, det man kommer ihåg:)

2010-09-16 @ 20:18:48
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0