.fortfarande lite sjuker


åhh fortfarande inte helt frisk :(
hade väl egentligen inte förväntat det heller men åhh så drygt.

nu är det mest huvudet som dunkar och näsan som rinner.

har legat hela gårkvällen, och ligger i soffan nu igen, men börjar bli rastlös. vet inte vad jag ska göra. men det kryper i mig att bara ligga och inte göra ngt.

skulle bara vilja dricka festa och få bort alla sjukdommar. men det blir nog tyvärr inte så.
har inte en aning om vad som händer, tycker att J kunde laga romantisk middag till mig osv =)
men det blir nog inte så heller, kanske bio ikväll? får se hur näsan är. Skulle vilja se Grown Up :)


idag i min mysiga morgonrock, visst är morgonrockar mysiga? :)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0