.valdag 2010



Valdag!

hur ska ni välja?

vilket parti vill du ska styra?

jag blir helt nervös, på allt dem vill man ska tänka på det ena med det andra.

litar ni på partierna, eller tycker ni att dem ljuger sig till en plats?

jag vet inget parti som gjort allt dem sagt dem skulle göra.

där finns både för och nackdelar i alla partierna.

Sverigedemokraterna verkar dem vara emot iaf vad jag hör nu på tv, men om där är många som röstar på dem, då kanske det är ett tecken på att invandringen inte ska fortsätta i den mängden.
Jag är inte emot invandrare, absolut inte, men om vi har bekymmer redan idag med jobb, bostäder osv.
Hur ska vi då kunna ta hand om ännu fler?
Som SD sa, vi kan bara ta in så att vi klarar ta hand om dem.

hur hoppas ni valet blir?
Och hur vill ni Sverige ska bli i framtiden, tror ni partierna kan ge oss ett Svergie vi vill ha?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0