.denna måndag


tjoo!

vilken härlig dag, man blir så glad av denna sol :)
fast något jag hörde på radion att typ var fjärde kvinna blev deprimerad när solen och våren kom, låter väldigt märkligt enligt mig, eller?
just nu blir jag glad av den iaf.

maten är nere, och snart tänkte jag att jag, J och Orvar ska ut på promenad alla tre tillsammnas, undras om dem två gillar mitt förslag, för dem ligger fint här brevid och snarkar ;)

men mys i solen är väl aldrig fel, så nu får jag väl väcka dem så vi kan gå en runda.

hoppas ni andra har haft en fin dag!



jag saknar det som var förr, ibland alldels för mycket♥

Kommentarer
Postat av: Siss

Så söt du var på det fotot...

Fast det är du alltid men lite extra på detta foto

2011-04-12 @ 07:17:51
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0