.mysdag med Silas


åh snart lider även denna dagen mot sitt slut. har faktiskt haft en riktigt härlig dag trots att jag började tidigt. var jobbigt att gå upp men annars var det rätt lugnt, väl på förskolan så gick tiden väldigt fort. Och när det var tid att sluta där så var det mysdax för mig och Silas :)
körde hem till Emmsi som var lite krasslig så jag tog Silas och myste, sen gick vi på promenad, väääldigt mysigt :D och roligt, hihi. älskar den lilla krabaten så, hihi.

skulle egentligen vara ledig till helgen, men blev att jobba, gör ju inte så mkt imed Jocke ändå är och tävlar. så blir lite fina extra pengar och så kan jag vara ledig hela påsken förhoppningsvis med min plutt. hihi.

nej nu är det lyxfällan sen ev Bb om jag orkar ;P


tjooohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0