.njutit av solen


åh vilka härliga dagar det har varit, gårdagen var helt underbar :)
Tilda kom till mig med bullar så vi käka frulle tillsammans sen satte vi oss i trädgården och njöt av solen, sen bestämde vi att åka hem till henne ta en cider eller så, sagt och gjort. rätt som det var satt vi i sjöbo och njöt av solen, riktigt gött. sen lagade vi Taco så kom Mange och Jocke. och såklart tog vi oss några stänkare ( inte Jocke förstås eftersom han skulle jubba idag) men hade så himla mysigt och roligt.
Tack älskade Tilda!!

idag sov jag och Orvar ut länge, gick ut och la oss i trädgården, sen bestämdes det att vi skulle till Svedala och gå en runda med Emmsi och Silas. Givetvis var vi på, så vi gick upp en runda till mammi och hälsade på, har haft riktigt trevligt. 
Och nu snart kommer dem hit så ska vi grilla ikväll, inväntar min älskade Sambo oxå bara. Sen kommer nog Martin oxå en runda, så kommer väl bli en trevlig kväll, impuls och förhoppningsvis en bra :D

nej nu ska jag fixa lite här hemma innan dem kommer.

håll tummar och tår att det blir lika underbart väder resten av veckan, hade det inte varit lovely?

tjoohej!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det är mysigt :D

TACK :D

2011-04-22 @ 11:10:03
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0