.nu powernap


är helt slut, fick ett sms imorse, var bara att köra till jobb tidigare. gick ju bra ändå :)
nu är jag helt slut, riktigt trött. tar en liten powernap sen blir det lite Zumba här hemma, det är verkligen riktigt roligt =) och efter det är det dax för jobb till nio ikväll. har verkligen ingen lust till det, har inte lust till något längre.

usch nej, deppigt värre.
helgen har jag varit hos fina Tilda, Denan&Millan, Emmsi,Daniel & älsklingSilas, hos mormor & Sven och ändå har jag jobbat hela helgen, starkt jobbat av mig!
hjärtat vill en sak och huvudet en sak, vilket ska man följa?

vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Siss

Nu kommer din vise syster i nöden...

Hjärnan fungerar tyvärr så att den tänker det du anser vara bäst, men hjärtat har sista talan i kroppen eftersom det är kroppens mittpunkt och största organ. Därför bör du följa ditt hjärta!

Med hjärnan kvar i kroppen lever du men utan hjärtat i kroppen dör du!

2011-04-05 @ 21:23:48
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0