.torsdagmorgon

Godmorgon torsdag :)

inte allt för ofta jag bloggar på morgonen, jag är rätt glad för sömn :P
idag blir det ännu en dag på jobb, förhoppningsvis går det fort :)

har precis BB avsnittet, jag orkade inte se det igår så jag gick och la mig, så såg det nu imorse till frullen istället, bra start på dagen.
solen är framme lite halvt, jag tycker den ska vara framme helt kommer kanske sen :).

har lämnat min egen bil på verkstad nu, kunde ta upp till 10-14 dagar :( och nu har jag hyrbil, inte världens billigaste att ha det :(

idag blir det att fixa lite små saker efter jobb med Jocke förhoppningsvis.

nej nu blir det en liten promenad med Orvar innan jag kör till jobb!

tjiooohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0