.gymmet

GodMorrn i stugan!!!

kan allt säga man är trött, men på med ett leende på läpparna bara. Fredag idag, så jäkla gött =)
min lediga fredag dessutom men får rycka in och jobba ändå, men vad gör det, ska snart ändå vara ledig i fleeeeera dagar, riktigt gött och jag längtar!!!!

idag blir det nog mys med mammi, in till stan shoppa julklappar och därefter hämta J, på hans julfest ikväll nån gång. .

och vet ni vad, jag har tagit tag i mitt liv, köpt träningskort på GYMMET!!! Ojoj, och imorse när jag vakna började jag längta efter det, sjukt.!! men imorrn då jäklar ska jag till gymmet ;)
Och idag åker en av mina närmsta arbetskamrater till Thailand och blir borta tre veckor, som jag kommer sakna henne, och guuud vad jag själv oxå vill utomlands, får se vad jag kan lura hjärtat till!;)

ha fin fredag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0