.Hoppas ni fick en fin Jul


åh nu är allt julfirande över, men har varit supertrevligt och massa fina klappar fick vi :)

nu är man ledig, så gött faktiskt :) bara slappa emellanåt är guldvärt! med tanke på hur mkt både jag och J kan jobba så är detta helt underbart.

Har ni andra varit ute och shoppat i mellandagsrean? själv var jag inne på entre, hitta inget, bara massa människor :p får bli en runda imorrn igen kanske ;)

hoppas ni alla fick en härlig fin julafton! :)


 mys med min sambo ikväll!
har sett shrek och nu blir det 21 Peter Forsberg :) ev blir det kanske bildbomd, fått en massa foto från förr, tror vissa av mina läsare kanske skulle vilja se gammla foto sen en galen tid i livet ;)

Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0