.ville känna mig ung







vill helt plötsligt känna mig ung igen, trots att jag inte är så jättegammal, 23 år gammal. Men kände för att att bli sådär galet ung igen och hitta på en massa konstigheter ;)
men samtidigt tänker jag hur detta liv har blivit, har sambo, vi bor i hus, vi har en hund och vi har fin familj och underbara vänner. jag har det ganska bra trots allt! något galet kan jag göra ändå!

och på tal om ung, så har jag varit på gymmet och köttat lite idag, woooho!

var rädd om det fina du har i livet, uppskatta det du har, gräset är INTE alltid grönare på andra sidan, men man får aldrig något veta om man inte testar det ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, du. ska vara den Tina som du är nu! Vi hade underbara stunder när vi var "unga", men nu är det tid för att leva som vi gör nu. Vi hittar på galenskap ändå, fast kanske inom mer rimliga gränser nu ;). Hehe.. Varje tid o livet har sin charm! Och jag älskar min Bästis som du är här och nu <3

2011-12-21 @ 00:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0