.fått hem min nya bil =)


åh sitter och tittar på mannen som kan tala med hundar, jag skulle verkligen vilja se honom när han kommer till malmö =)

är så spännande, det handlar om en pitbull som är rädd för barn under fem år och mamman i familjen är gravid, åh vilket program !!!

har nyss fått reda på jag är ledig resten av veckan, så gött!

Och jag har äntligen fått hem min nya bil, så himla glad är jag =)
wiiiiiiie!

nu ska jag fortsätta och titta, sen upp och mysa med min sambo som redan sover, kommer inte träffas från torsdag för han ska till Halmstad och jobba. så får pussa honom lite extra :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sofie kropp

vad är det för bil du köpt? visa bild på bild =)

2011-02-22 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0