.freeedag

freeeedag

gutt, inget jobb idag heller och inte på hela helgen, riktigt nice
idag kan jag inte jobba för jag inte har någon bil :(
men att bo här mitt ute i ingenstans utan bli är inte roligt ska jag säga er. kan inte ta mig någonstans, men ganska skönt att vara hemma och slappa :P


men igår var jag och pappa och leta bil och vet ni vad, jag har köpt en ny, den ska bara fixas innan jag får den. så jävla göööött =)

hoppas han ringer i början på nästa vecka och säger att den är klar :D

ikväll blir det nog mys med min fina J♥



Nu börjar det snöa här, drygt. men en runda med Doggelito blir det, min fina kille som har fyllt 1 år!
Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0