.torsdagen som rusade förbi


känns som denna dagen bara rusat förbi, morgonen bjöd på att ligga och dra sig lite i sängen med världens bästa Orvar. Sen ner och började tvätta igen, sen blev det ut och springa och busa med Orvar fast det var ruggit kallt ute, sen blev det hoppa lite hopprep :P hahaha. Duschad och klar körde jag sen till trelleborg med Linus och handlade på Ica maxi inför morrondagen. sen följde Linus med hem och vi fixade käk och så.
Sen körde jag henne hem och sen satte jag mig och titta på lyxfällan, det är alltid lika sjukt.

nu tittar jag emellanåt på Big Brother, det är oxå ett jäkla program, kan inte mer än säga skyll er själva :P

snart ska jag kolla till tvätten igen och lite så, kanske blir det sängen sen eller hittar jag något annat att hitta på ;)

Godnatt!


saknar min andre hälft. . . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0