.vellingeblomman med Orvar



ännu snart en måndag som gått förbi.
helgen blev bara Orvar mys då J inte var hemma, men hade det rätt så bra.

Igår var vi på vellingeblomman med Orvar, säger bara JAG MÅSTE HA EN FANTASTISK HUND!
Har inte hört så många positiva kommentarer om en såkallat kamphund på en och samma gång.
Han blev fotograferad och såklart jättetjusig, längtar så till bilderna kommer hem.
Och nu ser det ut för oss som vi ska börja på Weigt pull med Orvar, kommer bli spännande =)
Men många gillade Orvar igår iaf, barnen klappade honom och folk ville veta mkt om honom, faktiskt lite kul ju med tanke på vad folk brukar säga om kamphundar, igår bevisa vi motsatsen!

idag har det bara varit jobb och sen har jag städat lite här hemma, nu blir det strax lite dans sen är det duschen och matlagning som ska ske.

Hoppas snart min älskling kommer hem

tjooohej!


mina älsklingar, lilla Orvar åtta veckor gammal. KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0