.han sprang rätt hem och satte sig på trappan


Imorse kände jag för att festa loss ikväll,
men nu mot kvällen så blev det inte alls så.

lagade en fin mysig middag till min älskade sambo.
Sen såg vi Göta Kanal och sen gick jag ut och rastade Orvar och rätt som det var sticker han hem, där satt han på trappan, han tyckte tydligen det var väldigt kallt ute, eller så är det Jonas som lockar :P

och nu så ser Jocke och Jonas på motorcross film, precis vad jag önskade mig ikväll ;) or not. men men vad gör man inte för sin käraste. Undrar dock om han hade varit vaken och sett Sex and the City med mig ;)



min fantastiska Orvar och Jag, ibland tänker jag att jag skulle filmat Orvar och visat för folk som har agg mot kamphundar, hundarna är helt fantastiska och det är ägaren som gör sin hund. Så Orvar är ju en riktig myshund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0