.Megamind i 3d


åhh härliga dag (än sålänge)

igår hade jag en toppen dag. dagen på förskolan sprang tiden iväg. sen skulle jag iväg och hämta B och sen var det dax för oss att åka på bio :) vi såg Megamind i Lund. i 3D. Första gången jag ser 3d, och vilken skillnad. Filmen var bra och det tyckte nog vi båda =)
efter bion åkte vi till media market och där handlade jag 2 wii spel, Just Dance 2 och Up.
Sen blev det Mcd och sen körde vi hemåt. men en mycket trevlig dag =)

Idag var jag bara på förskolan, ganska så skönt :)
Nu sitter jag hemma och glider, ska spela lite wii tror jag, man förbränner ju en del när man står där och dansar ;) hihi.

Fast är ju lite sugen på att baka chokladbollar och kanske en kladdkaka. men vi får se helt enkelt :)

Ha ni andra en fortsatt fin dag !

Och min goding blev 11 månader igår, tänk vad tiden går fort♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0