.segt att gå upp idag


Denna måndag var det väääldigt drygt och gå upp, speciellt när jag tittade på mina älsklingar som bara snarkade vidare :) men ibland får dem oxå ha det bra.

Knappt nårra barn på förskolan idag, kändes bara som man satt ut tiden liksom, två barn på vår avdelning.
Körde sen hem till mina pluttar, fast bara den ena hemma, den fyrbente :P
Så vi myste tills Jocke kom hem, sen körde vi och kolla en ny bil till mig, sen handla vi lite mat. När vi kom hem la vi fläskfilen i ugnen, sen kom lite pommes till det, mys. när det var i ugnen så städade vi :)

Innan ikväll har jag varit ute och gått/sprungit med Orvar, ungefär 3km, sen la lampan av, då vågade jag faktiskt inte gå här ute utan lyse. jag blir faktiskt lite mörkrädd då, kan komma vad som, ex vildsvin, inte kul och möta det.
Men är väldigt glad att både jag och Orvar blev tränande :)

Nu blir det strax sängen, imorgon blir det middag här hemma med mamma och killen jag är ledsagare till, kommer bli trevligt :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0