.min helg :)


Sorry för dålig uppdatering, men har inte riktigt haft tid.

Helgen var lovely trots att jag jobbade både lördag och söndag.

Fredag:
Jobbade jag på förskolan, sen begav jag mig hem, fixade mat till mig och J. sen bestämde vi oss för att åka till Matilda i Sjöbo som skulle ha fest. och där var trevligt. men sen kom vissa personer upp och jag och jocke bestämde oss för att bege oss hemåt. Jag skulle jobba lördagkväll och vill ändå hinna med något på förmiddagen.
Men superskoj att träffa Tilda igen!

Lördag:
Sov ut till typ tio, sen på med träningskläderna, så blev det dans här hemma. Och sen blev det 4km med Orreborre. sen blev det duchsen och sen så hade Jocke köpt frulle med sig hem så innan jag stack till jobb blev det en mysig frukost/lunch.
På jobb gick det ganska fort, vi började planera en "personalfest" sen drog jag mig hem till Jojo. För hon bor typ i ett hus här vid oss, där var David, Jocke,Linus,Anton och Jojo så blev det tacos och lite dans, sen begav jag och J oss hem trötta.

Söndag:
Jobbade dagpass så slutade vid tre och då skulle jag hem till mammi, vi skulle dit där hela familjen. Hon åker till Kambodja idag, lyllos. Så kl fyra så var jag, J, min syster och hennes familj hos mammi och åt god middag.
Därefter begav jag och Jocke oss in till entre för att se Bio. The green hornet såg vi i 3d. faktiskt bra film. mysigt var det ialla fall.

Och idag har jag jobbat på två jobb Varit hos min älskade syster oxå, blev en liten fika där oxå med goda bullar, fick även träffa Bellisen och hon var på tokhumör, mosters galning. Kom hem dansade lite, sen bjöd vi Jojo på middag. Sen har jag och Jojo gått en långrunda med Orvar. på nästan 2 timmar tror jag. men behövligt :)

Nu är jag trött så nu blir det duschen, har verkligen haft fullt upp så imorgon efter jobb blir det nog bara att slappa. Ev en runda med Jojo och Orvar :)

Nattinatti!

kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0