.Så var mitt 2010


Såhär var mitt 2010 :

Januari :
Vi firade in det nya året här hemma i vårt hus, med massa fina människor.
jobbade två veckor i köket på förskolan.

Februari:
Åt middagar tillsammans med Anna och Jens.
Följde med hjärtat i kranen.
Mamma kom hem från Thailand.
Alla ♥ dag var det.

Mars:
Började träna emllanåt med mamma i Torup.
Ut och äta middag med min syster och Mamma.
Hem till Stenis på tjejkväll och fest
Middag hos Charlotte & Nils-Emil.
Intervju i Skurup (Timanställd/Sommarvikarie)

April:
Vi hämtade hem vår ÄLSKADE ORVAR♥
Jobbade en del den månaden.

Maj:
Jocke tävlade i Helsingborg
Tog ut p-stav och satte in en ny.

Juni:
Firade 2 år med Älsklingen ♥
Utbildning i Skurup
Jag fyllde 22år, vi hade kalas/fest för mig =)
Fick även reda på att jag skulle bli gudmor♥
Fick träffa min chef som ville jag skulle vara ledsagare och avlösare.

Juli:
Fick träffa han jag är ledsagare för,
åkte till tyskland med pappi och baby.
Baby fyllde 23år.
Fick träffa familjen jag är avlösare hos.
Sommarrocken var det.
Gick en privathundkurs med Orvar.
Jocke tävlade i värnamo

Augusti:
Jocke tävlade i Rödby.
Jasses 20årsfest
Åkte till Turkiet med min älskling och hade en underbar vecka♥
Vi hade årets kräftskiva här hemma ;)

September:
Hände inte så mycket i September.
Minns inte om det var då vi åkte till Sundsvall på crosstävling?

Oktober:
Kalas för Erica och Mia
Hundkursen Startade

November:
Åkte till Vanningen med baby och han jag är ledsagare för.
Snön började komma och jag blev insnöad :S :P

December:
Jag och Baby firade 2,½ år.
Julbord med klassen på tingvalla :)
bakade pepparkakor.
Lillejulafton firade vi hos pappa och Mia på förmiddagen, på kvällen var vi hemma hos min mamma med min syster och hennes familj. Mycket trevlig :)
Julafton firades här hemma med Jockes familj, sen kom några kompisar hit på kvällen och firade och lekte lekar.
Myste med mina älsklingar eftersom vi hade en vecka ledigt tillsammans.
Vi shoppade på rean, och åkte till Danmark och gick på tivoli,himla mysigt =)
Dagen efter var det Nyår och det firades hemma hos Lenny.

mitt år var väl helt okej, hade ett bra år och fick en del nya jobb. Nu har jag alltså fem jobb ;)
Det bästa var helt klart när vi fick hem vår älskling Orvar, och när vi var i turkiet.

Nu siktar vi högre på år 2011, nu kör vi ! ! !







Hoppas ni alla får en mysig dag idag =)

Massa kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0