.vilken helg


åhh vilken helg!

i fredags efter jag slutade jobb körde jag och hälsade på pappi med familjen. Erica följde med mig och shoppade, blev ett par nya finskor, en kofta, en ring och ett par öronhänge :)
Sen blev det handboll här hemma och middag här hemma med Timmy & Linda riktigt gott var det och trevligt, fast vi var rätt trötta :P

Lördag så körde vi till Sjöbo till Motorstar atffären, dem har ju bara crossaker där så Jocke kolla upp lite grejor han behövde, sen begav vi oss till Svedala, hälsade på min syster och hennes fina familj.
Därefter åkte vi och besökte dem nyblivande föräldrarna och världens finaste Silas
en helt fantastisk underbar liten pojke, såklart blev det mys !
Vi fick åka hem sen  och fixa oss, var dax att fira Jockes mormor, 70årskalas/fest. det var trevligt och jockes morbror och fru följde med oss hem och snapsade och hade kul, sen skulle vi in till stan men blev inte så Jocke träffade Ullrik.

Och idag har jag haft en jävla dag!
Bara kräkt och kräkt, åkte med till Skurup men fick stanna påvägen :(
vet inte om det tillochmed är så att det kanske är maginfulensan som spökar :(

nu ska jag sova ialla fall, och hoppas att jag vaknar imorrn utan huvudvärk och allt det dära!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0