.allsång igår med underbara vänner & familj


igår hade jag en supermysig kväll med underbara vänner och familj. vi var på allsång i Svedala :) så himla mysigt och jättetrevligt var det. Många goda skratt fick man sig. det tråkiga var jag han kanske se Jocke 5 min på hela dagen. men men. allsången var mysig och fick nära och kära omkring mig gjorde det underbart!

Tyvärr var jag tvungen och gå vid åtta eftersom nattjobbet kallade på mig. Och idag kommer en massa barn hem till mig, wiiiie :) massa barn här och massa bus, älskar det! :D

kanske bäst att vila upp sig ;) ähh får göras en annan dag, vet att min bästa vän på fyra ben kommer vara slut efter ikväll ;)

och blir det sommarrocken iår, är i val och kval. . . ska man?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0