.omtumlande dagar


du vet inte vad du har förrens du förlorat det!!!

stämmer verkligen det ordspråket, allt har verkligen varit omtumlande för mig på senaste. minns inte sist jag har gråtit floder som nu den sista tiden, inget har varit sig likt. . . .
nu hoppas vi att det blir bättre, iaf dem veckorna tills mammi har semester, det klarar jag stå ut, men jag hoppas ju såklart att allt ska bli bra igen.
det enda som varit bra med min ledighet är min shoppingkväll!
Och nu är BB slut, vad ska jag nu kolla på, kul att Simon vann, mig kvittade av dem tre vem som vann.


och alla skulle haft en vän som min bästa vän, hon är helt otrolig och guldvärd!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är bara för att jag älskar dig Gumman!

2011-06-08 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0