.datan & dumburken


sitter här framför datan och dumburken, Sofias änglar, åh vilka fina människor det finns i världen.
Är helt slut i mitt huvud, jobbar och har tusen olika saker i huvudet samtidigt är inte alls bra :P

Imorrn blir det en väldig lång dag, från nio på morronen till halv nio på kvällen förmodligen, auja juuuubba är väl härligt.

och min nya bil har jag kört och "krockat" :(
första gången jag kör över en hare, och den haren förstörde jävligt mkt på min bil. Ska till verkstaden på torsdag. Så nu hoppas vi på det bästa, och tur att det gick på försäkringen.

Nu blir det strax runda med Orvar sen ska jag bänka mig framför Dhw och om jag orkar blir det BigBrother, har nämligen börjat älska det programet och Jocke med, vi brukar ju aldrig vara vakna så länge. . hahaha.
Min egna lilla elkille är där uppe och donar i vårt sovrum, vi har ju hållt på med det i helgen, och jag har gillat att solen var framme idag, men synd det blåste så bara påtal om allt typ.

Men hoppas ni andra har haft en skön tisdag
Vi hörs!


åhh vill utomlands igeeeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0