.en jäkla tid att sända


åh ena dagen är man världens gladaste och nästa är man lite halvdan. vad är det för fel på mig?
tappar motivationen så lätt :(

har varit en bra dag annars faktiskt :) solen varit framme och tacksam för det är jag.

nu är det bara huvudet som ska slappna av, har tusen tankar i huvudet, bra eller dåliga det vet jag inte riktigt?!
vet att jag är sjukt sugen på att dra iväg någonstans, utomlands, plugga eller ja vad vet jag. göra något iaf, känns som jag inte utvecklas längre, utan att man står på samma spår hela tiden. . .

aja det får tiden utvisa vad som sker...

snart glee och sen Bb, jävla tid att sända det 22-23 alldels försent enligt mig ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Aaa, du behöver lära dig att vara uppe längre :P

2011-03-23 @ 21:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0