.eric saade och annat


blev inget bloggande igår, hade en fullspäckad dag.
Jobbade först som vanligt på förskolan, därefter var jag ledsagare och då åkte vi till Trelleborg och såg Eric Saade :D

jag visste tyvärr inte vilken tid han skulle börja men folk stod redan i kö när vi kom lite över fem. och vi ställde oss vid halv sex tiden. kl åtta började han spela!!!!
auja jobbigt och stå hela tiden men med tanke på hur glad denna lilla kille blev för att se honom så var det värt det. Jag överraskade honom nämligen. och han tackade för en perfekt dag. älskar när jag kan förgylla andras dagar, jag blir så glad då =)

idag har jag varit såå trött men hem efter jobb. men har dammsugat och fixat här hemma. sen bjöd hjärtat mig på middag i Ystad, wiiie. vi gjorde ju typ ett vad och han förlora ;) hahaha. så då fick han bjuda, innan dess sprang vi och  köpte kallingar till Jocke, hihi. har varit en mysig dag och kvällen blir förhoppningsvis likaså :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0