.flitig lördag


denna lördag har varit mys.

plockat undan i hemmet, sprungit 4 km med Orvar och även varit inne en runda på Entré med älskling, Emmsi & Silas. han är en riktig goding :D

ibland blir jag bara sjukt irriterad på folk. . . ena dagen passar det och nästa inte. . . skiter i och höra av sig, är man sur eller irriterad då kan man väl bara skriva ett mess och säga det? istället för att bara skita i att höra av sig????

äh nu ska jag skita i att bry mig, Jocke bryr sig inte, ska väl heller inte lägga energi på att vara irriterad när jag haft en toppen dag annars.

nu blir det fortsatt mys med min sambo. skönt att inte behöva göra ngt!!! :)

och taket är lagt i vårt sovrum, woooohoooo!

och jag vet en hemlighet ;)))))♥


mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0