.magsjuk


hemska daaag!
vaknade med magknip och det har utvecklat sig till maginfulensa :(
Har inte haft det på flera år tror jag, brukar ju ha ett rätt så bra immunförsvar eftersom jag jobbar på förskola och massa ungar med massa baciller.
men första gången detta år jag blir riktigt sjuk.
springer på toa hela tiden, så jävla drygt!

har även hänt tråkiga saker i mitt liv. En person som fanns med i min uppväxt och livet har tyvärr lämnat oss nu, fruktansvärt :( och en dag senare lämnar en fin persons mamma oxå oss. Vila i Frid!

Igår var Jocke världens sötaste, fick blomma och allt av honom, 33 månader av kärlek hade vi igår. Åh jag älskar dig Joakim!


nu ska jag fortsätta ligga i soffan och glo tills toan kallar igen, fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0