.min älskade fina Orvar

åhh, vilken härlig dag, iaf änsålänge.
Blev väldigt glad när jag såg vad som hade kommit i brevlådan en dag, Orvars foto!!!

min fina lilla älskling blev ju fotograferad av Djurbilden på Vellingeblomman, han var såå fin :)

tänk vad han förgyller mina dagar Orvar, att han är klassad som en kamphund kan jag inte förstå, och jag tror(hoppas) inte någon i min vänkrets är rädd för honom, världens goaste!

undrar om ni läsare hade varit rädd för honom?! ser han skrämmande ut?



min goa älskade fina hund, bästa vännen♥
och just ligger Orvar på golvet precis där solen lyser, gillar oxå att den
är framme.

nej nu ska jag städa och på börja maten, är inte sugen på att laga mat, men men. Och glöm inte bort. imorrn är det fredag, woho!


Kommentarer
Postat av: Moster

Så fina bilder siss. Han ser ju ut att kunna döda vem som helst! Rent ut sagt, jävla bullshit om allt detta snack om kamphundar och att dem är farliga!!!!! Finns ju inga bättre hundar än dem.

Pöss

2011-03-26 @ 08:54:44
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

han e jättefin,verkligen.en väldigt vacker hund och gullig.krama orvar från mormor.

2011-03-28 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0