.mysiga söndag


underbara söndag!

denna helgen har gått väldigt fort, denna söndag har varit underbar!
började med lite gos imorse med världens bästa älskling, sen åkte vi till Saxstorp där Jocke skulle köra motorcross. Vädret var helt underbart, sjukt mycket folk var där. men älsklingen fick kört en del. Jag och Orvar tog en tur och sprang en runda som låg precis brevid, alldels lagom runda och vi fick även motionerat :)
 tog en massa foto med min systemkamera idag på älskling, är faktiskt ganska nöjd. men dem visas inte idag för jag orkar inte lägga in dem :P

nu blir det Bb med Ben & Jerrys och såklart min älskade J, är helt underbart att vi haft en såhär mysig helg!!! =)

ne vi hörs!


love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0