.som jag mår. . .


usch som jag mår, kan inte ens sova nu för jag har så ont i magen :( spyr inte lika mkt nu som innan men kommer ändå när man minst anar det. Hoppas så jag blir lite bättre tills lördag då vi ska på konfirmation till min lillebror, helt galet vad tiden går fort att han blivit så stor :)

Skulle egentligen med och firat Linus på big bowl, men jag lär ju inte orkar både konfirmation och bowling om jag mår kasst som det är nu :(

åh ibland har jag sådana drömmar, tänker på hur mkt som helst.
Jag vill ju bygga ett helt nytt hus, jag vill snart ha barn, vilket ikke blir för Jocke vill absolut inte ha det, dilemma där. imellanåt vill jag flytta tillbaka till Svedala, saknar alla vänner där väldigt mycket. att bara kunna gå en runda och möta upp en vän, saknar det.
Åh jag har så många tankar i mitt huvud.

något jag verkligen längtar efter är våren, den får gärna komma precis när den vill :)



saknar den gamla tiden en del, jag och J samma dag som vi blev tillsammans♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0