.stan med systeryster


härliga lördagmorgon. solen lyser in så härligt i huset, bara älskar det =) mindre roligt att vakna tidigare än när jag jobbar, sjukt ju :P

hade en supertrevligkväll igår med Linda,Timmy,Jojo och David, vi GRILLADE :D Är så himla goooott! mums. Och sen blev det vars en våffla för oss oxå, mums.

idag blir det shopping på stan med min älskade Stora syster, sen ikväll bär det av till min arbetskamrat på 30årskalas och därefter ska vi till Lenny som fyller 25.

Nu blir det promenad med Orvar, kanske hinner jag köra inom bökes sen när jag kör hem, och se min älskling ralla litta =)

hoppas på en toppen dag hela dagen, hoppas ni andra njuter av lördag och sol!

tyckte ni kommenterat dåligt på Orvars bilder!!! :P
fina syster & jag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0