.ursäkta min franska


wohooo idag har solen varit på besök :) och det gillas verkligen!
har varit ute med barnen mkt idag när jag jobbade på mina två jobb. riktigt skönt var det.
Hem och tog Orvar ut på en tur, med lite spring & powerwalk, så underbart när solen är här.

Sen kom jag hem och rocka loss i vardagsrummet, var sjukt sugen på att dansa och hade inte gjort det på länge, så jag skaka rumpa här hemma, wonderful ;) tur bara det var jag hemma.

är här en låt jag bara verkligen älskar just nu. blir så himla glad av den på någotvis :)



den sätter sig lätt på huvudet och sen sjunger både jag och J på den ;)

hoppas dagen imorrn blir lika underbar som denna har varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0