.biomys och en riktigt städdag


åh snart är denna söndag slut och helgen har gått alldels för fort:)

igårkväll bestämde jag och älskling att vi skulle se på bio Fast Five :D (fast and furious 5)
riktigt grym film, älskar dem filmerna och denna var absolut inget undantag, riktigt bra och hade väldigt mkt komedi i sig emellanåt, me like!  men var mysigt att gå på bio.

idag har jag haft en riktigt städar dag, har verkligen röjt i hela huset, kan inte säga hur många maskiner tvätt jag har tvättat och än är det inte slut.

imorgon ska jag fan köra på mitt träningsschema, i fredags gick jag ju upp 6 på morgonen och började träna, ibland känner jag mig riktigt grym och duktig, bara lägga lite allvar i det hela så det kan synas oxå :D

nu blir det bigbrother, spännande och se vem som åker!

vi hörs!


FastFive Fast & Furious 5 Rio Heist TS V2 READNFO XViD   IMAGiNE

det var riktiga läckerbitar i den, vem vill inte se Vin Disel och Paul Walker sexigt klädda i snygga bilar ;) ÖGONGODIS, ME LIKE ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0