.plocka undan och annat


söndag, tycker allt bara springer förbi.

har blivit väldigt kass uppdatering på sistonde, jobbar över riktigt mycket och försöker leva lite samtidigt.

hela helgen har varit mysig faktiskt, i fredag blev det mys i Beddinge hos mammi, grilla och sånt, igår var jag ute och gick med Emmsi,Daniel och Silas, såklart var ju Orvar oxå med. Sen åkte vi till pappa och grilla allihopa, vi fick oss ett par skratt, hahaha.

idag blir det nog Bio med han jag är ledsagare för :)

och just det, vi har varit pojkvänsfria hela helgen, älsklingen är och tävlar i Arlanda, håller tummarna för honom. Förmodligen ses vi kanske inatt :)

nej nu får jag plocka undan lite tror jag,Och kanske fixa till mig om det blir ngt i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0