.sängdax snart


härliga onsdag, snart börjar man se att det är helg, torsdag och halva fredagen kvar, göööött :)

har varit väldigt flitig varje dag nu, gått upp 06,00 och tränat varje morgon, tycker verkligen jag är duktig :)
när jag börjar tidigare får jag gå upp tidigare, fattar inte att jag gör det emellanåt, antar det är solen som gör det, eller Orvar?;)
han är nog mest chockad över att jag gått upp varje morgon och sprungit med honom, haha :)

just nu har jag sådana drömtimmar, bara drömmer mig bort. är grymt sugen på köpa ett nytt hus, har hittat ett fint i närheten av här, väldigt nice :D sen har jag träffat CaneCorso och jag blev försälskad, nu vill jag bara ha en bebis till, åhhhhhh :D
och emellanåt drömmer jag mig bort till USA, är riktigt sugen på att göra en roadtrip där, och sen är det alltid Aussie och New Zeeland som jag oxå drömmer mig till. :) men men, drömma får man!

nu blir det strax sängen, kanske ska kolla i läroplansboken, om jag orkar :P

vi hörs, tjoohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0