.dop och valborg


ojj här har det inte bloggats på ett par dagar, haft fullt upp och sen är jag så sleeeden där mellan :P

hoppas ni alla hade en fin och härlig valborg, själv så var jag på Dop och jobbade natten och sen söndagkväll. så jag hade väldigt lugnt :)var ett jättefint dop och är så himla glad jag fick vara gudmor, känner mig väldigt stolt :D


dagarna på jobb rullar på och det känns ju ganska skööönt. annars går det väl upp och ner i livet ;P idag har det varit full rulle sen jag slutade, jag och Orvar har varit i trelleborg, mkt trevligt. träffade min arbetskamrat och hans flickvän och deras fina Jinga, en jack russel och dem busade massor, eller mest Orvar, hihi :D

idag har jag fått tillbaka min egna bil, sååå skönt :D

nu blir det Glee och sen blir det nog ett Zumbapass om jag får bestämma ;) hihi.



här fick ni lite bilder från i lördags!
Goodbye!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0