.snart jobb



denna tisdagen är det bara massa jobb framför mig, först jobb nr 1 där efter jobb nr 2 :) hoppas dagen går fort.

igår var det Zumba igen, man har verkligen kul när man är där, hahaha.
skönt att inte jobba denna helgen, förra veckan jobba jag 64timmar, satan var slut jag var.
Hade en härlig helg, i fredags var vi ute med jobb, i lördags jobbade jag sen träffa jag Tildiz så åt vi på elyseé, mums!
Söndagen blev städdag, och sen en promenad med Orvar och träffa Jojo. sen kom min J hem så blev det lite mys :)

nej dax för en tur med Orvar innan jobb.

Ha en fin dag!

btw, har jag tur blir kanske sovrummet färdigt på onsdagkväll, därefter blir det dax för mig och inreda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0