.är så glad på mig själv

Jag är så jäkla grym!!!

Idag är jag riktigt stolt över mig själv, klarat mycket mer än vad jag någonsin trott jag skulle klara. Min motivation är på topp. Just nu är jag så himla glad och lycklig :D längesedan jag har känt såhär. Gymmet, åh aldrig trodde jag att jag skulle bli såhär glad av dig:)

Nu sitter jag och cycklar och varvar ner, sen blir det hem, äta en god frukost och promenad med fisen i det fina vädret:)

Ha en fin fredag allesammans!;)

Btw igår ville jag sätta upp halvnakna tränade killar i köket, Jocke har ju det i garaget fast på ålande tjejer runt en cross, Jocke ville verkligen inte vi skull ha det i köket, tycker ni jag har fel? Vem har rätt av mig och Jocke? Ska bara han ha ngt och titta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0