.jobb, gym

Vilken dag, snart slut.
Är helt slut idag med, haft en riktigt tuff dag på jobb. Jisses, tur den dagen är slut iaf.:)
Därefter åkte jag hem gick lite med Orvar, har blivit vi släppt han lite i trädgården nu för det är så halt här ute hos oss, och saltat blir det inte så ofta här ute:/ en dag halka jag och satte mig på rumpan, vill inte göra om det;) men han leker fint här ändå:) sen åkte jag till gymmet, trodde inte jag skulle orka så mkt men jäklar vad jag kötta;) var faktiskt lite kul att det gick så bra:)
Nu ligger jag här igen, ni vet säkert var;) haha.

Blir mkt bloggande från mobilen, men lättast så:).

Ha en skön torsdag mina kära läsare ;)!

M<3J

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/278641/images/2012/pic_189765017.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0