.mästerkatten

Ligger i sängen efter en bra dag!:)
Träffade min älskade mamma imorse:) var väl där runt tio, halv elva idag sen åkte jag och Orvar hem och började städa.
Därefter bestämdes det att vi skulle ut och äta middag med Caroline (Linus) och Andreas:)
Det blev rådhuskällaren, filéfrossa;) mums!!! Därefter åkte vi till entre och såg Mästerkatten!!:D Jocke har velat det länge, många härliga skratt, jag gilla filmen!!!:) hade en riktigt myspyskväll, me like !

Och såklart blev det en mysig tur med finaste Orvar här ute på fälten, och solen lyste på oss och vindstilla, så härligt!:D får mig att längta efter sommaren;)

Nu är det sängen som gäller, nattinatti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0