.Orvar 2år!:)

Härlig söndag!!!

Idag är ingen vanlig dag, det är Orvars 2års dag!!! Tänk att min lilla älskling blir så stor:) finns Inget bättre än honom, han gör mig så glad och lycklig oftast, mitt lilla älskade gryn!
Idag har jag firat honom, jag gjorde mys imorse till frukost, bakade scones till mig och J, medans dem två låg kvar i sängen och Nanna, mys frukost:)
Sen såg vi film, därefter packa jag på mig en massa kläder och begav mig till Trelleborg med fisen!
Umgicks med älskade lillasyster och vi busa såklart med Orvar i snön, band pulka bakefter Orvar, träffa en söt amstaff valp han lekte med och så åkte vi pulka :D riktigt härlig dag med massa skratt och äventyr! Nu ikväll fick Orvar lite presenter såklart, och nu snarkar han fint i sin säng, och jag tänkte försöka göra detsamma:)

Ska se om jag kan få upp filmklipp när jag och Orvar åker pulka:)

Imorgon är en ny vecka, vi måste se positivt nu!:)

Hoppas ni andra har haft en härlig helg!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/278641/images/2012/pic_189114166.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0