.1år idag älskade Silas

Idag är jag helt jäkla slut, varit två personal på typ 24 barn, men är man grym och klarar det. Men nu efteråt är man så trött!!! Vilket gjorde att jag inte alls var på tränings humör sen, men blev ändå nästan två timmar där, endast för jag åkte med älsklingen dit. Men jag var på gymmet iaf och fick tränat trots min dag.

Inatt vaknade jag vid två, kunde inte somna om, så halv fyra såg jag senast på klockan. Så ni kan ju själv tänka er min dag!

Imorgon blir det planering hela dagen på jobb. Hoppas det blir bra!
Och dessutom hade jag sovmorgon, men mellan 7-9 imorgonbitti så ska sotaren komma. Så blir gå upp tidigt ändå:/.

Och idag fyller världens finaste Silas 1år, min Gudson, känns som det var igår min bästis berätta hon var gravid och vi grät av lycka :) på fredag ska han och jag busa, längtar!!! <3

Hoppas er onsdag var lovely!

<3





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0