.bio för två idag

Söndag, efterlängtad!
Idag har jag jobbat morgonpass på jobb. Tiden har gått rätt fort, ny arbetsvecka imorgon, med massa nya saker in planerade, och såklart gym!! Sakna att jag inte var där idag. Men man hinner inte alltid.
Inte trodde jag man skulle sakna det, hoppas bara det håller i sig;)

Nu är jag på väg till Ystad med min älskling, blir att äta ute och se på bio, våra biljetter gick snart ut, man får passa på och gå när man får biljetter;) och förmodligen blir det väl något gott till filmen, vi får väl se vad man kan få äta idag:)

Har fått mejl från mamma, åh vad hon är saknad!!!

Hoppas ni haft en bra helg och skön söndag!

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0