.maginfulensa?


Mår kasst, bara spyr så fort jag äter ngt.
Trodde i lördagskväll när jag spydde var för jag hade ätit så mkt på kalaset. söndagen mådde jag hyfsat bra på, men på natten började spy igen:( har varit hemma från jobb idag, trodde jag kunde gå dit imorgon, men nu på kvällen spyr jag igen:( så har ingen mat i magen alls:( det suger!! Hoppas natten blir bra, känner mig tjock i halsen och har ont:( drygt!!!

Nu ska jag uggla vidare på tv;n och sen får vi hoppas jag mår bättre imorgon.

Saknar gymmet, bara för jag inte kan gå dit. När jag kan gå dit saknar jag inte det ett dugg :p

Hoppas ni andra har haft en härlig måndag!

Till och med jobbigt emellanåt att gå ut med fisen, men rätt skönt med frisk luft <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0