.barn och mina tankar

Barn? Tankar? Just nu känns det som alla skaffar barn/är gravida. Och är här jag. Jag är inte alls avis, bara önskade verkligen att min kära sambo oxå snart skulle vilja ha barn! Jag blir så glad inombords när jag ser gravida, speciellt om pappan går bredvid och känner sig stolt och lycklig! Och alla som redan har barn, åh jag är så glad för barn! Jag skulle oxå vilja ha ett eget barn, men just nu så pratar jag och J inte om barn, han vill inte. Och innan har jag väl pratat om det hela tiden. Så var bara tvungen att släppa loss mina tankar lite. Men min tid den kommer väl oxå! Har ju lite saker jag vill göra innan jag skaffar en knatte, vi får väl se vad som sker. Hoppas ni alla har det bra, och njuter till fullo av att vara föräldrar, ikke föräldrar och allt vad det finns:)! Njut av ditt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0