. Mysig helg med massa trevligheter

Ibland segar den med att lägga upp mina inlägg, förra inlägget skrev jag i torsdags.

Denna helg har rusat förbi, men haft kul och super mysigt:)
I fredags var Tilda här och sen komma mamma oxå en vända, vi drack gott och skrattade. Myspys!
Lördagsmorgon vaknade jag av Jocke pussa mig hejdå, han skulle köra cross, jag sov vidare sen så gick jag ner till Tilda:) vi gick en runda här runt oss på 3,5 km så underbart härligt:) satte oss i trädgården och njöt av solen.
Sen kom jag på jag ville till entre, in där och shoppa lite:)

Sen hem och fixa till mig inför Hannas tjejmiddag, så kul och trevligt! Gillar verkligen att vi tjejer har vår kväll, och två små söta pluttar var med:)
Kvällen var super, synd bara jag skulle upp och jobba idag.

Idag har det varit jobb, varit hos min stora syster och tittat på den fina magen! Sen gymmet. Här hemma blev det grillning jag och J spelade fotboll här hemma, som jag skratta:P
Och ikväll blev mys med älskling<3

Nej nu är det BB, hoppas att Jessica eller Hanna åker ut!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0