.sjuk igen


onsdag, är hemma från jobb idag, är så jäkla förkyld och hostar så man nästan spyr!
NÄR SKA JAG FÅ VARA FRISK?
detta är så drygt, igår på jobb spydde barn där, usch usch. kanske ska vara tacksam jag inte har maginfulenssan. men detta är fan oxå drygt.
Vill ju till gymmet och kötta ;)
fick ett härligt mejl igår från bästis, hon är bara såå go! tur jag har en vän som henne, hoppas jag vinner ;)!


imorrn håller vi tummarna, mer än så säger jag inte. och då hoppas vi verkligen jag är friskare än nu.

nej nu får jag gå ut med Orvar plocka undan lite och sen bara ligga i soffan eller sängen, frisk ska jag bli!

Ha en fin onsdag!

längtar till söndagkväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0