. Sliten efter tuff men rolig helg

Åh är sliten, men det får man lov att vara:) haft en tuff vecka.
Jobbat igårkväll och dag idag:)

Ifredags åt vi mat hemma hos oss, grillat, så gott:) jag, J, Tilda Martin, Robin och Jonas:) sen börja jag och Tilda förfesta lite, skulle in och se perikles i Malmö :)
Drack precis lagom, och så överraska vi mamma och hämta henne på vägen, och in och dansa loss, fy bubblan, jag älskar verkligen Perikles musik, man blir så glad :D snacka om man dansa loss, som jag längtat efter det!<3
Underbar kväll!:)

Lördag så slappa jag innan jobb, fixa huset lite:)
Och idag har jag jobbat, varit en runda och tittat på J på crossen:) sprungit/gått 3km hemma vid, duschat slappat och nu sitter jag i bilen med mys musik i öronen och är på väg till Matilda på 3rätters med J och Martin:)!

Hoppas alla fått en härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0