.indraget:(

Såja nu är tisdagen oxå avklarad, helt okej dag faktiskt....
Igår hade jag en bra dag, fick åka och träffa min älskade nyakomna systerdotter, så liten och helt underbar!!!
Vilken goding, riktigt stolt moster är jag nu. 3 fina flickor är jag moster till<3
Därefter stack jag och mamma och sprang/pw i skogen, underbart.
Hem laga tacos, sen ute och gick 4km med Orvar:) hälsade på Emmsi m familj och även Nathalie en snabb visit. Super trevligt. Och på över fyra år kunde jag gå hem till mina vänner och bara gå hem igen, helt lovely faktiskt! Det har jag saknat!

Idag har jag varit hos mormor en runda efter jobb. Har varit trevligt, ute gått och sprungit 5km med Orvar oxå, plus att imorse vid 6 gick jag 2km med honom, hälsovecka hos mamma;) haha.

I fredags hände det, jag blev tagen för fortkörning, låg för högt. Dem drog in mitt körkort, så just nu bor jag hos min mamma i Svedala. Känns sjukt konstigt eftersom jag alltid kör till alla mina jobb och allt annat. Men så är läget nu iaf. Väntar på papperna ska ner i brevlådan så jag ser hur länge jag är av med det. Hoppas jag kan få ner lite med min överklagan bara!

Så Orvar och jag bor i Svedala nu, hoppas att allt kommer gå bra och fort. Vi saknar såklart vår J, hoppas att se honom någon dag!:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/278641/images/2012/pic_201806577.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0